fbpx

הקמת חנות וירטואלית בשנת 2020 וההשפעות של הקורונה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אם אתם בעלי עסק שנפגע כתוצאה ממגפת הקורונה ומעוניינים לכנס לעולם המסחר באינטרנט כנראה שהמאמר הזה בשבילכם – כי הקמת חנות וירטואלית בשנת 2020 זה מאסט ולא המלצה! ותכף תבינו על מה אנחנו מדברים…

השנה הנוכחית בצל הקורונה משנה את כללי המשחק עבור 70% מהמגזר הפרטי, אנו בעלי העסקים העצמאיים, בעלי החנויות, המסעדות, ההופעות והאירועים עומדים סגורים תחת ההנחיות בלי יכולת לשלוט על העסקים שלנו ועל ההכנסות שהולכות ויורדות ככל שההנחיות מחמירות.

למרות זאת קיימים בנינו עסקים שכן מצליחים להתקיים בעזרת הטכנולוגיה – אלה שהספיקו להמציא את עצמם מחדש או שנפתחו לעולם החדש של המסחר באינטרנט עוד לפני המגיפה.

אלה לא רק שמצליחים להתקיים, ההכנסות שלהם גבוהות פי כמה מחנויות פיזיות והרווחים שלהם הולכים וגדלים ככל שהאתרים שלהם צוברים ותק ולקוחות חדשים

הקורונה מזרזת את המעבר למסחר וירטואלי

שנת 2020 והקורנה הם המקפצה הגדולה ביותר שהייתה בשני העשורים האחרונים בענף המסחר הדיגיטלי. עוד ועוד עסקים מבינים שעל מנת לשרוד ולהתאים את עצמם לעולם החדש הם צריכים להתחיל למכור אונליין ולבסס את המותגים שלהם ברשת כי בעתיד הלא רחוק רוב המסחר בעולם יהיה באונליין!

בואו נעיף מבט בגרף שמתאר את העליה במסחר הוירטואלי בין השנים 2016 ל-2020 מאתר החדשות BBC העולמי:

שנת 2020 היא ללא ספק השעון מעורר שלכם להתחיל להגדיל את המכירות של העסק שלכם באונליין ולהבטיח את העתיד הכלכלי שלכם!

אז איך עובד תהליך המכירה באתר?

אתם מקימים חנות אינטרנטית שבה הלקוחות שלכם יכולים לבצע הזמנות ולשלם אונליין ומזינים את כל המוצרים שלכם באתר.

ברגע שהחנות שלכם מוכנה אתם מתחילים לפרסם ולהביא אליה גולשים – לקוחות פוטנציאלים. אותם גולשים מהמשרד בעבודה, מהסלון בבית או מכל מקום אחר נכנסים לאתר שלכם, גוללים בין דפי האתר ומוסיפים מוצרים לעגלת הקניות. לאחר מכן מועברים לעמוד תשלום ומשלימים את הרכישה באמצעות כרטיס אשראי/פייפאל/ביט.

לאחר שהתשלום עבר בהצלחה הלקוח יקבל אישור הזמנה וחשבונית עם פירוט הרכישה בסגנון “תודה רבה, רכישתך נקלטה בהצלחה!” ואתם תקבלו התראה על הזמנה חדשה במייל ובאתר – ובום הכנסתם כסף לחנות הוירטואלית שלכם!

עכשיו אחרי שנכנסה הזמנה הגיע הזמן לטפל בה

ניהול ההזמנות מתבצע דרך פאנל הניהול של החנות שם תוכלו לראות את פרטי המזמין והמוצרים שבחר. כל שעליכם לעשות הוא להכין את המוצרים, לארוז אותם יפה יפה ולשלוח ללקוח לפי שיטת המשלוח שבחר. בעת השליחה תקבלו מחברת השליחויות קישור וקוד מעקב להזמנה שאותו תזינו בפרטי המעקב שישלחו ללקוח באופן אוטומטי.

מה נדרש ממכם על מנת לפתוח חנות וירטואלית

לאנשים רבים הקמת חנות וירטואלית יכולה להראות כמו פרוצדורה מסובכת או סיפור שהולך לעלות המון כסף וזמן יקר, אך היום עולם בניית האתרים התקדם והוא כבר לא מה שהיה לפני כעשור. היום באמצעות כלים טכנולוגיים ופלטפורמות חדשניות שמקצרות את זמן העבודה והעלות משמעותית אפשר להקים חנות אינטרנטית תוך פחות משבוע ובעלות נמוכה משכירות חודשית של חנות פיזית!

צריך להבין שחנות וירטואלית היא בעצם עסק אינטרנטי שהמטרה שלו היא להציע מוצרים באינטרנט ולהרוויח כסף. כמו בעסק רגיל גם בהקמת חנות וירטואלית נדרשת השקעה של זמן וכסף, אם למשל ההשקעה בחנות פיזית יכולה לעלות בין 500,000 ₪ – 1,000,000 ₪ כדי לשכור חנות, לשפץ, לקנות סטוק של מוצרים, עובדים וכו’…. אז בחנות וירטואלית ההשקעה קטנה יותר והפוטנציאל הכלכלי גבוהה בהרבה! ניתן להקים חנות אונליין מקצועית בעלות שנעה בין – 6,000 ₪ ל-40,000 ₪ תלוי כמובן בהרבה פרמטרים ומשתנה לפי הדרישה.

שלב 1 – בוחרים חברה לבניית אתרים

בוחרים חברה שתבנה לכם חנות פרטית, שבה אתם תהיו הבעלים של החנות ללא שותפות וללא אחוזים ממכירות. חשוב שתבחרו בחברה שתפתח לכם את החנות בפלטפורמה הנכונה – אנו ממליצים על פלטפורמות שבנויות בקוד פתוח למשל – וורדפרס (מערכת המכירות הפופולרית והטובה בעולם) ללא הגבלה בכמות המוצרים, פשוטה לתפעול וניהול – חנות שתלך איתכם גם אם תחליטו לעזוב את החברה שאיתה אתם עובדים תשרת אתכם לזמן רב ותיתן מענה לכל דרישותיכם.

שלב 2 – אפיון אתר אינטרנט

ביחד עם החברה שבחרתם מתחילים לאפיין את האתר: מחליטים מה מוכרים, איך האתר יראה, איזה קטגוריות יהיו באתר, הכנה של כל הקטלוג מוצרים והתמונות של המוצרים (אם אין עושים בוק עם צלם מקצועי/לוקחים מהאינטרנט) מחליטים ביחד על הקו העיצובי ובום – עוברים הלאה לפיתוח!

שלב 3 – פיתוח, עיצוב והעלאת תכנים לאתר

זהו השלב הארוך ביותר – כאן מתחילים לעבוד על הפיתוח והעיצוב של האתר שלכם, באנרים ומבצעים, העלאת המוצרים, בחירה ותמחור שיטות המשלוח בחנות שלכם, בחירת שיטות תשלום ואינטגרציה לסליקה.

בסוף השלב הזה החנות שלכם תהיה מוכנה ומזומנה לעבודה.

שלב 4 – ניהול החנות

אתם מוכנים להתחיל למכור עם החנות החדשה שלכם וכעת עליכם להיות מוכנים להתחיל לקבל הזמנות. רגע לפני שמתחילים לפרסם ולהביא מכירות לחנות שלכם עליכם להתכונן לניהול החנות שמתחלק לשניים.

  • ניהול ההזמנות, שירות לקוחות וניהול לוגיסטי – פשוטו כמשמעו אתם תקלטו הזמנות שהתקבלו, תתנו מענה ושירות ללקוחות, תנהלו את הלוגיסטיקה ותדאגו לארוז ולשלוח את ההזמנות.
  • תחזוקת החנות ופרסום ללקוחות קיימים – תחזוקה של באנרים ומבצעים באתר, פרסום ללקוחות קיימים באמצעות ניוזלטר או סמסים כדי לעדכן במבצעים חדשים.

בסוף השלב הזה החנות שלכם תהיה מוכנה ומזומנה לעבודה.

לפתוח חנות באינטרנט ללא מערך שיווקי ופרסומי קבוע שכל הזמן מביא תנועה לאתר זה כמו לפתוח חנות פיזית באמצע המדבר. בעצם באינטרנט אנחנו חייבים כל הזמן להופיע במקומות הנכונים ולקהל הנכון שמחפש את סוג המוצרים שאנחנו מוכרים כי אם לא מה עשינו בעצם?

פרסום החנות הוא השלב החשוב ביותר בכל התהליך שאנחנו עוברים עם החנות הוירטואלית והוא זה שיקבע הכי הרבה כמה כסף תכניסו מהאתר בסוף היום.

רוצה לדעת כמה עולה חנות וירטואלית?

אולי יעניין אותך

פוסטים נוספים

הצטרפ/י לניוזלטר שלנו

קבלו טיפים לבניית חנות וירטואלית ושיפור המכירות שלכם באתר
מתנה מיוחדת למצטרפים חינם!

קבל קצעת מחיר תוך שעה!

השאירו פרטים ואחד מנציגנו יוחזר אליך בהקדם

פרטיך נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצור איתך קשר בהקדם